manonpost.reismee.nl

Update

Hoooi,

Het is alweer n tijdje gelden dat ik hier iets op heb gezet, dus vandaar 'n update.
Er is in de tussentijd ook 'n hele boel gebeurd (examens, slagen, diplomauitreiking, hockeytoernooi, feestjes, afscheidfeestje en nog veeel meer).

Ik heb al best veel contact met Deborah en Robert gehad en 't lijken me echt lieve mensen. Ik kan niet wachten om ze in 't echt te ontmoeten! :) Ik heb ook al contact gehad met m'n tweede gezin. Jaja, ik heb er twee, haha. Deborah en Robert wilden al heel lang een keertje naar Europa toe. Nu hebben ze een vakantie van 3 weekjes geboekt (wat ik helemaal snap!), maarja. Natuurlijk zit ik dan daar nog. Daarom kom ik voor 3 weekjes in een ander gezin, the Hall family. Het gezin bestaat uit een man, Bruce, zijn vrouw Roxann en hun kinderen Breeannn en Brandon. Ook hun lijken me hele aardige mensen en 't klinkt misschien misschien een beetje raar, maar ik denk dat het beter voor me is dat ik 2 gezinnen heb. Juist in de periode waar ik denk dat ik de meeste heimwee zal hebben, moet ik naar 'n ander gezin, wat betekend dat ik me weer op nieuwe dingen moet focussen, waardoor de heimwee (hopelijk) wat minder is.

Een tijdje terug heb ik gehoord dat ik 1 augustus vertrek. We vliegen, als het goed is, om kwart over 9. Dat betekend dat we om kwart over 6 op het vliegveld moeten zijn. Wat weer betekend dat dat lekker optijd vertrekken wordt. Maaaar, het is het allemaal waard! En daarbij, ik heb 8,5 uur in het vliegtuig om bij te slapen, haha.

Het gaat allemaal wel heel snel nu hoor! Ik realiseerde me eerst niet dat ik bijna wegga, maar nu her en der mensen op vakantie gaan en ik afscheid moet nemen van ze, begint 't twijfelen toch wel. Gelukkig ga ik nog 3 weekjes leuke dingen doen, maar ik vind 't wel vet jammer dat ik niet iedereen in m'n koffer mee kan nemen, haha.

Ik denk niet dat ik nog ga updaten voordat ik vertrek. Waarschijnlijk zal ik weer iets schrijven zodra ik vanuit New York naar mijn gastgezin ben gegaan, maar dat weet ik niet zeker.

Ciaaaao x

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active