manonpost.reismee.nl

Geaccepteerd!

Hellooo,

Een paar dagen geleden, toen ik aan het leren was voor mijn laatste proefwerk, nam een meisje contact met me op. Ze nodigde me uit voor een groepshyve & facebook en vertelde me dat ik op de ayusa site stond. Ik natuurlijk snel kijken op de site, en ja hoor. Daar stond m'n naam. Ik had nog 'nmet d'r gepraat over Amerika, maar na een tijdje besloot ik om toch maar verder te gaan met leren (wat natuurlijk niet meer ging, omdat ik er niet meer met mijn hoofd bij was). Ik had alleen nog geen mail van TA gekregen, dus ik werd er een beetje onzeker van. Wat nou als het toch een andere Manon was?

De volgende dag ging ik naar school om mijn proefwerk te maken, wat tot mijn verbazing toch nog redelijk goed ging. Toen ik thuis was, samen met Priscilla, keek ik op mijn mail en zag ik dat TA me een mailtje gestuurd had. Ik merkte dat ik super enthousiast werd en ik opende 'm meteen. Ik las er snel overheen, maar het dikgedrukte woord las ik wel 5 x over. Ik was geaccepteerd! AYUSA had me geaccepteerd en ingedeeld in de regio South East, dit zijn de staten Alabama, Georgia, Mississippi, Louisiana, Florida, North Carolina en South Carolina. Nou, mijn week kon niet meer stuk! Hahaha. Het werd wel heel echt ineens.

En gister kregen we de allereerste deadline om te betalen binnen en toen begon het écht te kriebelen! Haha. Nu nog maar wachten totdat ik een gezin en een school toegewezen krijg en natuurlijk nog slagen, en dan kunnen we gaan! Ik kan echt niet meer wachten!

x Manon.

Reacties

Reacties

anoukjanse

Hey Manon!

Ik zie dat je ook geaccepteerd bent! Ik heb het vandaag ook te horen gekregen, misschien leuk als we met iedereen even contact houden die allemaal naar Amerika gaan dit jaar =)

x Anouk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active